Užitečné informace k festivalu Let It Roll
Letošní ročník festivalu Let It Roll ve Starých Ždánicích ,který se uskuteční 23. a 24. července 2010 proběhne organizačněpodobně jako v minulých letech, k určitým změnám došlo u parkovišť, kempů a akreditací. Dále se nám podařilo zajistit sprchy a nebo jsme se zapojili do programu recyklování. Veškeré důležité informace naleznete v článku.
Kempování a parkování:
Oproti loňskému ročníku dochází ke změnám – věnujte jim pozornost!
Kempování bude možné celkově na čtyřech místech, auta mohou být zaparkována pouze na třech z nich. Kempovací prostor nejblíže areálu (u vstupu) bude letos sloužit pouze pro stany – a každá ubytovaná osoba zde zaplatí za pobyt 30 Kč. Parkoviště a kamp u pláže je určen pro VIP hosty a držitele VIP vstupenek, parkovné a kempovné je zahrnuto již v ceně VIP vstupenky (věnujte pozornost odstavci Akreditace, guestlist, VIP vstupenky uvedenému níže). Do tohoto VIP kempu mohou pouze lidé s VIP páskou, pláž bude ale přístupná všem. Na dvou dalších parkovištích bude možné parkovat a stanovat zároveň. Poplatek za každé zaparkované auto bude 150 Kč (ať už na celý víkend nebo jen na jednotlivý den), stan je zdarma.
Vstupenky – další info a odkazy na LIR webu v sekci TICKETS:
Dvoudenní vstupenky lze zakoupit v předprodeji (běžné 610 Kč, VIP 1100 Kč). Jednodenní vstupenky v předprodeji k dispozici nejsou. Vstupenky budou v prodeji na místě jen v případě, že festival nebude v předprodeji vyprodán. Vzhledem ke vzrůstajícím číslům prodaných vstupenek se toto jeví jako pravděpodobné – zajistěte si proto svoji vstupenku včas.
Pokud se kapacita v předprodeji nenaplní, na místě seženete vstupenky za 650 Kč (VIP za 1100 Kč jen pokud jejich limitovaný počet nebude prodán v předprodeji). Jednodenní vstupenky budou k dispozici pouze na sobotu (jednodenní vstupenky jen na pátek nejsou k dispozici) a lze je zakoupit jen na místě (450 Kč, VIP 700 Kč – ohledně jejich dostupnosti platí výše uvedené). Každému návštěvníkovi bude u vstupu na ruku připevněna páska, která bude platit na oba dva dny festivalu. Po sundání pásky vstup pozbývá platnosti!
Akreditace, guestlist, VIP vstupenky:
Akreditace budou na dvou místech! Akreditace pro VIP hosty (včetně zvýhodněných VIP – friendlist), fotografy, umělce i jejich doprovod a držitele VIP vstupenek (i VIP E-Ticketů) – tedy pro všechny, kteří mají možnost parkovat / kempovat ve VIP kempu, budou přesunuty k vjezdu do něj. Guestlist (pro držitele volných vstupů, kterým nebylo přiděleno VIP a nebo např. pro výherce soutěží) bude umístěn u vstupní brány, kde bude situována i pokladna. Prodej vstupenek a vydávání pásek akreditovaným započne v pátek od 17:00, v sobotu od 12:00 a to na obou dvou akreditačních místech.
Areál / informace / pomoc:
Návštěvníci mohou s páskou areál kdykoli opustit a opět se vrátit bez omezení – areál bude otevřen non-stop od pátečních 17:00 a uzavře se až v neděli ráno po skončení hudební produkce, po 8:00 – po celou dobu festivalu si tak můžete kupovat nápoje, jídlo, čepovat pitnou vodu z cisterny a využívat WC. U vstupu a na dalších místech budou k dispozici letáčky s mapkou areálu a časovým line-upem. Dále bude postaven infostánek, kde se budou shromažďovat ztráty a nálezy a dozvíte se zde potřebné informace (zde zaručeně získáte letáček s line-upem a mapkou areálu). V areálu bude k dispozici záchranná služba a hasičská hlídka – jejich pozici si nastudujte na mapce.
Zákazy a prosba o respektování pravidel:
V celém areálu včetně stanového městečka a parkoviště platí přísný zákaz rozdělávání ohně. Povoleny jsou jen grily v kovových nádobách. Z důvodu zvýšeného rizika vzniku požárů prosíme i o opatrnost při kouření a zodpovědné likvidování nedopalků. Žádáme návštěvníky, aby dodržovali pořádek a respektovali přírodu. Do areálu je zakázáno vnášet jídlo, pití, omamné a psychotropní látky a zbraně. Z tohoto důvodu bude nutné, aby se každý návštěvník podrobil bezpečnostní prohlídce, kterou bude provádět bezpečnostní služba. Je důležitá pro bezpečí nás všech, a proto děkujeme za její respektování. Ačkoli se domníváme, že psi na festival nepatří a pobyt na něm je pro ně stresující a nevhodný, v případě, že si ho přesto přivezete, můžete si ho do areálu festivalu vzít. Každý pes bez výjimky ale musí být na vodítku a jeho majitel musí mít připraven náhubek.
Recyklace odpadu a záloha na kelímky / nádobí:
Let It Roll podporuje recyklování odpadu a žádáme vás, abyste se také zapojili. Všechny kelímky, nádobí i příbory budou z kukuřičného, ekologicky odbouratelného bioplastu. Při vrácení nádobí a kelímků na sběrných bodech vám bude vrácena záloha 2 Kč. V areálu i kempu bude 5 druhů pytlů na odpad: žlutý na plast, zelený na sklo, modrý na papír, černý na směs a červený na plech a my vás prosíme o spolupráci na tomto projektu, díky kterému budeme mít všichni lepší svědomí ve vztahu k přírodě.
Sociální zařízení, sprchy a užitková voda:
Prázdné PET lahve k natočení užitkové vody je možné do areálu vnášet – k tomuto účelu bude v areálu umístěna jedna cisterna, druhá bude umístěna u kempu nejbližšímu vstupu. V areálu i mimo něj bude dostatečný počet mobilních WC. Firma Toi Toi, která WC dodává, bude v průběhu festivalu záchody průběžně čistit. Sprchy budou k dispozici u kempu č. 1 (pouze pro stany) za cenu 20 Kč.
Doprava:
Festival se nachází přímo vedle silnice 333 spojující Hradec Králové a Lázně Bohdaneč, kousek od vyústění dálnice D11 – GPS: 50°6’24.027″N, 15°42’53.383″E – navigace je proto velmi jednoduchá. Pokud nepřijedete autem, můžete dorazit vlakem do nedaleké zastávky Stéblová (zhruba 3 km od festivalu). Zajistili jsme kyvadlovou dopravu, která bude jezdit v pátek a v neděli od vlakové zastávky na festival a zpět. V pátek bude jezdit od 17:00 do 23:00, v neděli od 08:00 do 14:00. Během soboty kyvadlová doprava jezdit nebude.
Chraňte si svůj majetek / úschovna:
Žádáme návštěvníky, aby se vyvarovali možnosti vykradení stanu – cenné věci prosím noste u sebe, na ty větší bude zřízena úschovna, kterou budete moci využít po celou dobu konání festivalu. Cena za jeden uschovaný kus bude 30 Kč. Provozní doba úschovny je v pátek od 17:00 do 5:00, v sobotu od 12:00 do nedělních 10:00.
Zvuk, světla, VJs:
Na hlavní stagi bude stejný zvuk jako loni, tedy L Acoustic o výkonu 100 kW. O světla se opět postará Technical, jehož umění bylo k vidění i na zimních Let It Rollech v halách. Radio 1 Take Control stan ozvučí 31 kW zvuku EAW, Wakata stan rozvibruje 14 kW Noise Control Audio. Na hlavní i Take Control stagi se budou vizálně činit PURE A.
Ovlivní festival nepřízeň počasí?
V případě nepřízně počasí máme objednané dostatečné množství pilin pro zasypání kaluží a omezení tvorby bahna, hlavní cesta mezi stagemi bude letos vyštěrkována. Přesto doporučujeme vhodnou festivalovou obuv – počasí neovlivníme. Jsme ovšem připraveni i na jeho nepřízeň – hlavní stage bude částečně zastřešena (pod střechu se vejde až 1000 lidí), Radio 1 Take Control stage bude ve stanu s kapacitou 1000 lidí, Wakata bar stage ve stanu s kapacitou nad 500 lidí, do VIP stanu se vejde dalších cca 400 a v areálu budou i dva velkokapacitní pivní stany. Mejdan tedy v žádném případě s deštěm neskončí.
Pokud by došlo k bouřce nebo vichřici, hudební produkce bude přerušena a všichni návštěvníci budou vyzváni k opuštění areálu, dokud se situace nezlepší. Prosíme o respektování tohoto opatření, které je nutné k vyhnutí se možné tragédii.