Steve Jobs – můj život, má láska, mé prokletí
Zpověď Jobsovy bývalé přítelkyně a matky jeho odmítané dcery
Intimní pohled na život Steva Jobse z pera matky jeho prvního dítěte, dcery Lisy, nabízí vzácnou možnost nahlédnout do Jobsových méně známých let.
Steve Jobs byl pozoruhodný muž, který chtěl prostřednictvím technologie sjednotit svět. A Chrisann Brennanová to ví lépe než kdokoli jiný. Poznala Steva na střední škole. Už tehdy věděl, že to v životě dotáhne daleko, že má na víc než ostatní a že má úspěch na dosah ruky.
Kniha Steve Jobs – Můj život, má láska, mé prokletí vypráví velmi lidský příběh Jobsova vzestupu na vrchol z autorčiny jedinečné perspektivy jako jeho první přítelkyně, kamarádky, partnerky v rodičovství a stejně jako mnoho jiných objektu jeho krutosti. Brennanová s nadšením vypráví o idealistickém mladém muži, jehož poháněla touha změnit svět, o mladém otci, jenž popřel své vlastní dítě, a o člověku, který podcenil sílu lásky. Memoáry Chrisann Brennanové odkrývají lidskou stránku velkého mýtu Jobs. Je to kniha, která vám bez příkras, ale i bez zatrpklosti vylíčí skutečného Steva Jobse.
Zaplňte prázdnou mezeru v životopise Steva Jobse.
Název knihy: Steve Jobs – můj život, má láska, mé prokletí
Autoři: Chrisann Brennanová
Žánr: životopis
Doporučeno od: +15
EAN: 9788026502647
ISBN: 978-80-26-50264-7
Počet stran: 304 stran
Formát: 145 x 205 mm – brožovaná lepená
Nakladatelstvi: BizBooks
Datum vydání: 2. 9. 2014
Ukázková kapitola: http://knihy.cpress.cz
E-shop: http://knihy.cpress.cz/
Nakladatelství BizBooks přináší svým čtenářům knihy, které se zabývají aktuálními tématy, novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a úspěchu v podnikání. Tyto knihy jsou zaměřeny především na studenty, manažery, top management společností a lidi s touhou po sebevzdělávání.
Knižní tituly tematicky pokrývají oblasti osobního rozvoje, obchodních a manažerských dovedností, prodeje a marketingu, financí a investování, personalistiky, účetnictví a daňové problematiky i obecné ekonomie.
Cílem nakladatelství je přinášet čtenářsky zajímavá témata v souladu s moderními trendy, zvyšovat konkurenceschopnost čtenářů na pracovním trhu a předávat kvalitní informace v oblasti investování peněz a úspěšného podnikání.
Nakladatelství BizBooks spolupracuje s předními českými odborníky, podnikateli a manažery a také s vysokými školami ekonomického zaměření. Naleznete u nás knihy Ivana Pilného, Miroslava Foreta či Davida Grubera. Portfolio knižních titulů je obohaceno o zahraniční bestsellery renomovaných autorů, jako Myšlenkové mapy Toniho Buzana či úspěšný titul Guerilla marketing
Albatros Media a.s. je mediální společnost nabízející pod značkami devíti samostatných nakladatelství Albatros, BizBooks, CooBoo, CPress, Computer Press, Edika, Motto, Plus, XYZ a v koedičním projektu s ČT Edice České televize široké spektrum mediálních produktů – knih, interaktivních encyklopedií na CD-ROM, audionahrávek a DVD.