RFP se v nové grafice obklopil postavami – Vámi
Komunikativní, dynamický, barevný, emocionální, individuální… Mluvíme o spektru návštěvníků RfP, nebo nové grafice? O obém! Nový design je totiž inspirovaný vámi.
Nejvýznamnější a zároveň nejviditelnější letošní inovací Rock for People je kompletní obměna vizuálního stylu festivalu.
Autorem konceptu, jenž se týká i loga, je renomovaný pražský ateliér Dynamo Design, který do nové grafiky promítl nosné atributy Rock for People: zábavu, kreativitu, sdílení zážitků, rozmanitost, energii a v neposlední řadě emoce. Stylizované postavy zároveň vystihují další novinku – koncept Partiček.
„Každým rokem stoupá počet hromadných objednávek. I v samotném areálu je patrné, že lidé si užívají hudbu a festival samotný v partách, případně se na RfP party tvoří. To chceme podporovat a nabídnout lidem i vlastní design triček, vlastní prostor ve festivalovém kempu a další pobídky,“ doplňuje Petr Fořt, dramaturg Rock for People.
Nový vizuální styl nebude patrný jen na plakátech, na nových internetových stránkách nebo v outdoorové kampani: figury ve 3D i na boardech nápaditým způsobem zpestří prostor Festivalparku a budou dílem sloužit i jako originální navigace.
Více na http://rockforpeople.cz/