KnihyKultura

Na audioknižní trh vstupuje nová značka VOXI

Obliba audioknih v České republice stále roste. Celkový objem trhu v roce 2018 dosáhl téměř 150 milionů korun, v roce 2019 by to podle odhadů mohlo být až o 20 milionů víc. Na to reaguje i největší český knižní vydavatel Albatros Media a vstupuje na audioknižní trh s novou značkou Voxi. V její produkci najdou posluchači audioknihy všech žánrů, pro děti i dospělé, včetně bestsellerů od Radky Třeštíkové nebo Roberta Galbraitha.

Audioknihy jsou dokonalou odpovědí na dnešní hektickou dobu a na výlet do reálných i fiktivních světů se mohou posluchači díky nim přenést třeba při řízení nebo úklidu. „Voxi přinese posluchačům v nadcházejícím roce více než 100 nových audioknih všech žánrů od českých i zahraničních bestsellerových autorů a stane se nejvýznamnějším hráčem na audioknižním trhu,“ říká Josef Žák, obchodní a marketingový ředitel Albatros Media.

Voxi startuje s produkcí pěkně zostra. Již nyní se mohou fanoušci audioknih těšit na román Veselí momentálně roztancované autorky Radky Třeštíkové namluvený herečkou Zuzanou Ščerbovou nebo thriller Sestry bestsellerového spisovatele Bernarda Miniera. Lahůdku non-fiction literatury Tak to dělá Virgin načetl David Prachař a v produkci nechybí ani poslední novinka Roberta Galbraitha Smrtící Bílá.

 

Voxi - logo značky

 

Líbil se vám článek? Podělte se o něj s přáteli.