Knižní tip pro fotografy: Nejlepší triky pro Photoshop
Přemýšleli jste někdy o tom, jak byl vytvořen filmový plakát, co jste viděli v kině, a ta super reklama na zadní stránce časopisu? Nebo jak by vypadala obyčejná fotka, kdybyste k ní přidali pár neotřelých hollywoodských efektů? Nebo se prostě jen chcete naučit pár parádních kousků s Photoshopem? Pak je tato kniha určena právě pro vás!
Corey Barker, jeden z nejznámějších lektorů Photoshopu na světě, vám přináší knihu přetékající užitečnými postupy pro tvorbu zajímavé grafiky. Je to sbírka ohromujících efektů, které si dozajista zamilujete, ať už jste designér, ilustrátor, fotograf nebo jen nadšený amatér. Všechny efekty jsou vysvětleny srozumitelně a krok za krokem tak, aby je bylo možné jednoduše zopakovat.
S knihou se naučíte:
– Vytvářet efekty pomocí vlastních stop štětce
– Používat písmo jako designový prvek
– Dělat hollywoodské efekty, které opravdu vypadají jako hollywoodské efekty
– Ozvláštnit na první pohled obyčejné fotografie
– Vytvářet výrazné komerční efekty, které budou vaši klienti zbožňovat
– Kreativně využít 3D nástroje Photoshopu Extended
– Vytvářet populární reklamní efekty, které najdete na webu a v TV
– Zvládnout oslnivé fotografické efekty pro designéry i fotografy
A to není zdaleka všechno. Po přečtení této knihy budete dozajista překypovat zajímavými nápady.
O autorovi:
Corey Barker připravuje výukové materiály pro Národní asociaci profesionálů ve Photoshopu a je hlavním producentem webu Planet Photoshop. Pravidelně přispívá do časopisu Photoshop User a působí jako lektor na velkých mezinárodních akcích jako Photoshop World Conference & Expo. Je spolupracovníkem Scotta Kelbyho při výuce na KelbyTraining.com. Corey již vytvořil stovky výukových seminářů, videí a kurzů. Na Ringling College of Art & Design v Sarasotě na Floridě získal titul BFA v oboru Ilustrace.
Název knihy: Nejlepší triky pro Photoshop
Autoři: Corey Barker
Žánr: grafika a design
Doporučeno od: +17
EAN: 9788025141489
ISBN: 978-80-25-14148-9
Počet stran: 368 stran
Formát: 167×225 mm – brožovaná, šitá nitmi
Nakladatelstvi: Computer Press
Datum vydání: 1. 4. 2015
E-shop: http://knihy.cpress.cz
Obsah: zde
Ukázková kapitola: zde
Computer Press – renomované knižní nakladatelství počítačové literatury a titulů z oblasti digitální fotografie s tradicí od roku 1994 je dominantním leaderem na trhu v oborech počítačové literatury a digitální fotografie. V současné době nabízí více než 1400 knižních titulů, které pokrývají kompletní spektrum počítačové problematiky od začínajících uživatelů až po knihy pro IT profesionály.
Nakladatelství svou nabídkou pohotově reaguje na vývoj v oboru IT a přichází tak na trh s produkty věnovanými nejnovějším verzím produktů a nejžádanějších technologií. Nakladatelství Computer Press spolupracuje nejen s renomovanými českými autory, ale také s největšími zahraničními vydavateli.
Cílem nakladatelství je přinášet i nadále kvalitní, užitečné a moderní knihy a učebnice pro široké spektrum profesí i domácí uživatele všech znalostních úrovní reagující na nejnovější trendy v oblasti informačních technologií, digitální fotografie a příbuzných oborů. Naleznete zde takové tituly jako 1001 tipů a triků pro PHP, Jak myslí Steve Jobs či Joomla.
AlbatrosMedia, a.s. je mediální společnost a největší knižní vydavatelství v ČR. V návaznosti na tradici sahající až kroku 1949 společnost vydává více než tisíc knižních titulů ročně. Skupina zaštiťuje knižní nakladatelství Albatros, CooBoo, Plus, Motto, XYZ, Edika, BizBooks, CPress, Computer Press, Management Press, B4U Publishing, Fragment, partnerský projekt Edice České televize a nakladatelství elektronických knih eReading.