Knižní tip: Lháři a jejich řeč těla
Každému se může stát, že ho někdo napálí, podvede, ošidí nebo mu prostě lže. A nezáleží na tom, jak jste chytří, staří, bohatí nebo slavní.
Můžete si však být jisti, že vám někdo lže? Ano, pokud se naučíte analyzovat znaky přetvářky projevující se v řeči těla, mimice, hlasu a také způsobu řeči.
Světově uznávaná odbornice na řeč těla Lillian Glassová nyní nabízí rychlý a jednoduchý kurz pochopení těchto signálů. Prokouknete nevinnou lež, ale i patologického lháře.
Konkrétní projevy lži se vám navždy zapíší do paměti, protože v knize naleznete autentické fotografie mediálních osobností, na kterých jsou zachyceny ve chvíli, kdy lhaly. Povšimnete si například změn ve výrazu tváře bývalého amerického prezidenta Clintona, odsouzeného zločince O. J. Simpsona nebo finančního podvodníka Bernarda Madoffa. Z fotografií slavných párů, jako jsou Katie Holmesová a Tom Cruise, Ashton Kutcher a Demi Moorová nebo Katy Perry a Russell Brand, se naučíte vyčíst, jestli mají mezi sebou problémy.
Název knihy: Lháři a jejich řeč těla
Autoři: Lillian Glassová
Žánr: psychologie pro každého, osobní rozvoj
Doporučeno od: +15
EAN: 9788026502203
ISBN: 978-80-26-50220-3
Počet stran: 200 stran
Formát: 167×225 mm – brožovaná, lepená
Nakladatelstvi: BizBooks
Datum vydání: 28. 5. 2014
E-shop: http://www.albatrosmedia.cz/lhari-a-jejich-rec-tela.html
Obsah : zde
Ukázková kapitola: zde
Nakladatelství BizBooks přináší svým čtenářům knihy, které se zabývají aktuálními tématy, novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a úspěchu v podnikání. Tyto knihy jsou zaměřeny především na studenty, manažery, top management společností a lidi s touhou po sebevzdělávání.
Knižní tituly tematicky pokrývají oblasti osobního rozvoje, obchodních a manažerských dovedností, prodeje a marketingu, financí a investování, personalistiky, účetnictví a daňové problematiky i obecné ekonomie.
Cílem nakladatelství je přinášet čtenářsky zajímavá témata v souladu s moderními trendy, zvyšovat konkurenceschopnost čtenářů na pracovním trhu a předávat kvalitní informace v oblasti investování peněz a úspěšného podnikání.
Nakladatelství BizBooks spolupracuje s předními českými odborníky, podnikateli a manažery a také s vysokými školami ekonomického zaměření. Naleznete u nás knihy Ivana Pilného, Miroslava Foreta či Davida Grubera. Portfolio knižních titulů je obohaceno o zahraniční bestsellery renomovaných autorů, jako Myšlenkové mapy Toniho Buzana či úspěšný titul Guerilla marketing
AlbatrosMedia, a.s. je mediální společnost a největší knižní vydavatelství v ČR. V návaznosti na tradici sahající až kroku 1949 společnost vydává více než tisíc knižních titulů ročně. Skupina zaštiťuje knižní nakladatelství Albatros, CooBoo, Plus, Motto, XYZ, Edika, BizBooks, CPress, Computer Press, partnerský projekt Edice České televize a nakladatelství elektronických knih eReading.