Knižní tip – Dávat a brát
Adam Grant boří mýtus, že ti dobří vždy skončí poslední, vyhaslí jako sopka a zbití jak psi. Dokazuje, že dárci mají větší pravděpodobnost stát se šampiony.
Zajímá vás, jak a proč dárci převládají na vrcholu žebříčku úspěšnosti? Autor knihy vás seznámí s úspěšnými dárci z nejrůznějších oborů, včetně konzultantů, právníků, doktorů, inženýrů, prodejců, spisovatelů, podnikatelů nebo finančních poradců. Úspěšní dárci mají jedinečný přístup k aktivitám ve čtyřech klíčových oblastech: vytváření sítě kontaktů, spolupráci, vyhodnocování a ovlivňování druhých.
Zjistíte, jaké jsou PŘÍNOSY DÁVÁNÍ:
* jak rozvíjet vztahy s novými známými a posilovat vazby s těmi stávajícími
* co je třeba k produktivní spolupráci s kolegy a jak získat jejich respekt
* jak hodnotit ostatní, posoudit a rozvíjet talent druhých
* objevíte nové strategie prezentování, prodávání, přesvědčování a jednání
Dozvíte se, jaká jsou ÚSKALÍ DÁVÁNÍ:
* jak se dárci mohou bránit vyhoření a tomu, aby se stali rohožkami agresivnějších lidí
* jak se schopní dárci umí vyhnout pádu na dno žebříčku úspěšnosti
* jak se realizovat v pomoci ostatním, aniž byste obětovali pracovní úspěchy
Zjistíte, že dárci převracejí naruby obvyklý plán nejdřív uspět, a potom teprve pomáhat ostatním, naopak jsou důkazem toho, že ti co nejprve myslí na druhé, mají často později nejlepší vyhlídky na úspěch.
– úspěch může být nakažlivý, aneb Dárci jsou úspěšní způsobem, který vytváří dominový efekt, zvyšují úspěšnost lidí kolem sebe.
– proč jsou někteří finanční poradci úspěšní a jiní ne
úspěch jednoho nemusí být na úkor druhého
Pravá povaha člověka se pozná podle toho, jak se chová k někomu, kdo mu nemůže nijak prospět.
Název knihy: Dávat a brát
Autoři: Adam Grant
Žánr: osobní rozvoj
Doporučeno od: 15 let
EAN:9788026501336
ISBN: 978-80-26-50133-6
Počet stran: 312 stran
Formát: 167×225 mm – brožovaná lepená
Nakladatelstvi: BizBooks
Datum vydání: 12. 2. 2014
E-shop: http://knihy.cpress.cz/davat-a-brat.html
Ukázková kapitola: zde
Obsah: zde
Albatros Media a.s. je mediální společnost nabízející pod značkami devíti samostatných nakladatelství Albatros, BizBooks, CooBoo, CPress, Computer Press, Edika, Motto, Plus, XYZ a v koedičním projektu s ČT Edice České televize široké spektrum mediálních produktů – knih, interaktivních encyklopedií na CD-ROM, audionahrávek a DVD.