Knižní tip – 6 minutový kouč: Najdi znovu sám sebe
Jste šťastní? Je váš život takový, jaký jste představovali? Nebo máte pocit, že to přece ještě nemůže být všechno?
Pierre Franckh vytvořil jednoduchou a efektivní metodu, jak můžete dosáhnout svých vizí a cílů – 6minutový princip. Pomocí každodenních 6minutových cvičení si můžete vytvořit takový život, jaký si skutečně přejete.
6 minut máme k dispozici 240krát denně.
Život by pro nás měl být natolik hodnotný, abychom jednu dvousetčtyřicetinu našeho dne věnovali sobě samým.
Najdete-li každý den 6 minut času jenom pro vás a budete se věnovat jednoduchému mentálnímu tréninku, pomůže vám to vytrénovat váš mozek a začít nový, jiný život.
Název knihy: 6 minutový kouč: Najdi znovu sám sebe
Autoři: Pierre Franckh
Žánr: osobní rozvoj
Doporučeno od: +15
EAN: 9788026501930
ISBN: 978-80-26-50193-0
Počet stran: 184 stran
Formát: 115×160 mm – měkké desky z kartonu
Nakladatelstvi: BizBooks
Datum vydání: 16. 4. 2014
E-shop: http://knihy.cpress.cz
Ukázková kapitola: zde
Nakladatelství BizBooks přináší svým čtenářům knihy, které se zabývají aktuálními tématy, novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a úspěchu v podnikání. Tyto knihy jsou zaměřeny především na studenty, manažery, top management společností a lidi s touhou po sebevzdělávání.
Knižní tituly tematicky pokrývají oblasti osobního rozvoje, obchodních a manažerských dovedností, prodeje a marketingu, financí a investování, personalistiky, účetnictví a daňové problematiky i obecné ekonomie.
Cílem nakladatelství je přinášet čtenářsky zajímavá témata v souladu s moderními trendy, zvyšovat konkurenceschopnost čtenářů na pracovním trhu a předávat kvalitní informace v oblasti investování peněz a úspěšného podnikání.
Nakladatelství BizBooks spolupracuje s předními českými odborníky, podnikateli a manažery a také s vysokými školami ekonomického zaměření. Naleznete u nás knihy Ivana Pilného, Miroslava Foreta či Davida Grubera. Portfolio knižních titulů je obohaceno o zahraniční bestsellery renomovaných autorů, jako Myšlenkové mapy Toniho Buzana či úspěšný titul Guerilla marketing
AlbatrosMedia, a.s. je mediální společnost a největší knižní vydavatelství v ČR. V návaznosti na tradici sahající až kroku 1949 společnost vydává více než tisíc knižních titulů ročně. Skupina zaštiťuje knižní nakladatelství Albatros, CooBoo, Plus, Motto, XYZ, Edika, BizBooks, CPress, Computer Press, partnerský projekt Edice České televize a nakladatelství elektronických knih eReading.