Knižní tip: Jak vyjednat víc
Lidé, kteří pozorněji vnímají interakce kolem, získávají v životě více toho, co si přejí. Na základě dvacetiletého výzkumu, který Stuart Diamond vedl napříč zeměmi celého světa, dochází v knize Jak vyjednat víc k závěru, že emoční vnímavost a individuální posouzení každé situace je při jednání s lidmi mnohem důležitější než konvenční uplatňování moci a rozumu.
Autor v knize představuje 12 vyjednávacích strategií a informace předkládá takovým způsobem, abyste je dokázali použít v praxi – okamžitě – ať už si objednáváte pizzu, nebo jednáte o miliardové investici, či žádáte o slevu na blůzku nebo kalhoty.
Dozvíte se:
• jak se vypořádat s nekompromisními vyjednavači
• co dělat, když vám druhá strana neřekne, co chce nebo když zkresluje fakta
• jak během vyjednávání udržet své city na uzdě
• jak se vypořádat s kulturními rozdíly
• jak vyjednat víc v práci, v obchodech, ve vztazích, v roli rodičů, na cestách atd.
Bez ohledu na to, kým jste a jakou máte osobnost, se můžete naučit být lepším vyjednavačem. Můžete získat víc.
Stuart Diamond patří k předním expertům na vyjednávání. Jako konzultant spolupracoval s více než dvěma stovkami největších světových společností z žebříčku Fortune 500 a jeho kurzy prošly desítky tisíc lidí v různých zemích světa. Jako profesor působí na nejrespektovanější americké fakultě The Wharton School, která je součástí Pensylvánské univerzity. Jeho kurz se drží na špici popularity mezi americkými studenty už déle než třináct let.
Název knihy: Jak vyjednat víc
Autoři: Stuart Diamond
Žánr: osobní rozvoj
Doporučeno od: +15
EAN: 9788026502951
ISBN: 978-80-26-50295-1
Počet stran: 384 stran
Formát: 167×225 mm – brožovaná lepená
Nakladatelstvi: BizBooks
Datum vydání: 12. 11. 2014
E-shop: http://knihy.cpress.cz
Ukázková kapitola: zde
Obsah: zde
Nakladatelství BizBooks přináší svým čtenářům knihy, které se zabývají aktuálními tématy, novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a úspěchu v podnikání. Tyto knihy jsou zaměřeny především na studenty, manažery, top management společností a lidi s touhou po sebevzdělávání.
Knižní tituly tematicky pokrývají oblasti osobního rozvoje, obchodních a manažerských dovedností, prodeje a marketingu, financí a investování, personalistiky, účetnictví a daňové problematiky i obecné ekonomie.
Cílem nakladatelství je přinášet čtenářsky zajímavá témata v souladu s moderními trendy, zvyšovat konkurenceschopnost čtenářů na pracovním trhu a předávat kvalitní informace v oblasti investování peněz a úspěšného podnikání.
Nakladatelství BizBooks spolupracuje s předními českými odborníky, podnikateli a manažery a také s vysokými školami ekonomického zaměření. Naleznete u nás knihy Ivana Pilného, Miroslava Foreta či Davida Grubera. Portfolio knižních titulů je obohaceno o zahraniční bestsellery renomovaných autorů, jako Myšlenkové mapy Toniho Buzana či úspěšný titul Guerilla marketing
AlbatrosMedia, a.s. je mediální společnost a největší knižní vydavatelství v ČR. V návaznosti na tradici sahající až kroku 1949 společnost vydává více než tisíc knižních titulů ročně. Skupina zaštiťuje knižní nakladatelství Albatros, CooBoo, Plus, Motto, XYZ, Edika, BizBooks, CPress, Computer Press, partnerský projekt Edice České televize a nakladatelství elektronických knih eReading.