HC Dynamo Pardubice má nové klubové logo
Vizuální podoba nového loga hokejového klubu HC Dynamo Pardubice vznikla v kreativním teamu pardubické agentury 2oom (čti tům) pod vedením art directora Aleše Krajíčka.
2oom creativeshop byl založen v roce 2009 jako sdružení profesionálů z oblasti kreativní grafiky poskytující komplexní spektrum služeb v oboru reklamy a propagace včetně zajištění veškeré produkce. Hlavní doménou studia je tvorba korporátního designu, který je základním kamenem pro všechny následné formy firemní prezentace.
Při vytváření loga se tak skloubily jednak nesporné dlouholeté profesionální grafické znalosti a zkušenosti, ale také osobní přízeň ilustrátora a designera Aleše Salavce k pardubickému hokeji a v neposlední řadě pardubický patriotismus celého studia.
Více na www.2oom.cz.
Základní prvek loga HC Dynamo Pardubice tvoří erb, který má symbolizovat tradici, zároveň příslušnost ke šlechtě, přeneseně jakési elitě. Protože pardubický klub k hokejové elitě díky svým úspěchům bezpochyby patří.
Druhým nezastupitelným a výrazným prvkem je tradičně kůň, resp. rozevlátá koňská hlava symbolizující energii, sílu, vytrvalost a věrnost, nezkrotnost, rychlost a dokonale ovládnuté instinkty. Bílá barva koně symbolizuje vítězství a triumf. Motiv koně zároveň nese příslušnost klubu k městu Pardubice. Tu podporuje i druhá část klubového názvu.
Klubový název Dynamo Pardubice je pak třetím atributem nového loga. Původně se tak klub jmenoval v letech 1953 až 1960 a pod tímto názvem se pardubičtí hokejisté poprvé umístili v nejvyšší hokejové soutěži na medailovém místě. O tom, že tento název zanechal nesmazatelnou stopu i v následujících generacích pardubických hokejových fanoušků svědčí na tribunách dodnes hojně zpívaný pokřik „Dynamo!“.
„S ohledem na dlouholetou tradici vizuální podoby pardubického hokeje bylo přirozené, že jsme zachovali základní výraznou červenobílou barevnost loga s doplňkovým použitím černé. Kombinace použitých barev tak podvědomě podporuje energii, dynamiku a vášeň pro hru, pro sport jako takový,“ uvedl Aleš Krajíček. Všechny uvedené prvky loga společně tvoří harmonický celek symbolizující kombinaci tradice, historie, sportu a patriotismu.
„Věříme, že změnu, spíše tedy návrat klubového jména po letech složitých sponzorských názvů k čistě sportovní značce Dynamo, resp. Dynamo Pardubice jistě všichni pardubičtí hokejoví fandové i široká veřejnost přivítají s nadšením a povděkem,“ nechal se slyšet.
„Na závěr bychom chtěli poděkovat za důvěru a krásnou profesní příležitost. Pevně věříme, že nový klubový název a logo přispějí k upevnění sounáležitosti hráčů, funkcionářů i fanoušku ke klubu i k sobě navzájem, k jejich zdravému sebevědomí a odhodlání dobýt další mistrovský titul,“ doplnil Aleš Krajíček.