23 zabijáků prokrastinace – přestaňte lenošit a jdětě za svým cílem
Měli byste se soustředit na práci či na učení, místo toho vás ale napadá spousta výmluv, proč se do úkolu nemůžete pustit. Potřebujete zavolat Robertovi, nemáte správné materiály, ořezané tužky nebo zkrátka nevíte, odkud začít. Ať už zní naše “protože” jakkoli, všichni zažíváme okamžiky, kdy prokrastinujeme. Zanechat prokrastinace je však snadné. Opravdu. Stačí jen, abyste si osvojili určité návyky a z nich pak udělali běžnou součást svého života. V této knize najdete přehled nápadů, které vám pomohou vyhnout se každodenní prokrastinaci.
Zatímco mnoho knih nabízí pouze seznam tipů, jak na to, zde se dozvíte, proč je určitá strategie funkční, jaká omezující přesvědčení lze s její pomocí překonat a jak ji můžete okamžitě využít ve svém životě. Zkrátka, poznáte hlavní příčiny své prokrastinace a naučíte se, jak nad nimi zvítězit.
Název knihy: 23 zabijáků prokrastinace
Autoři: S. J. Scott
Žánr: osobní rozvoj
Doporučeno od: +15
EAN: 9788026502772
ISBN: 978-80-26-50277-2
Počet stran: 112 stran
Formát: 127×178 mm – brožovaná lepená
Nakladatelstvi: BizBooks
Datum vydání: 1. 10. 2014
E-shop: http://knihy.cpress.cz
Ukázková kapitola: zde
Obsah: zde
Nakladatelství BizBooks přináší svým čtenářům knihy, které se zabývají aktuálními tématy, novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a úspěchu v podnikání. Tyto knihy jsou zaměřeny především na studenty, manažery, top management společností a lidi s touhou po sebevzdělávání.
Knižní tituly tematicky pokrývají oblasti osobního rozvoje, obchodních a manažerských dovedností, prodeje a marketingu, financí a investování, personalistiky, účetnictví a daňové problematiky i obecné ekonomie.
Cílem nakladatelství je přinášet čtenářsky zajímavá témata v souladu s moderními trendy, zvyšovat konkurenceschopnost čtenářů na pracovním trhu a předávat kvalitní informace v oblasti investování peněz a úspěšného podnikání.
Nakladatelství BizBooks spolupracuje s předními českými odborníky, podnikateli a manažery a také s vysokými školami ekonomického zaměření. Naleznete u nás knihy Ivana Pilného, Miroslava Foreta či Davida Grubera. Portfolio knižních titulů je obohaceno o zahraniční bestsellery renomovaných autorů, jako Myšlenkové mapy Toniho Buzana či úspěšný titul Guerilla marketing
AlbatrosMedia, a.s. je mediální společnost a největší knižní vydavatelství v ČR. V návaznosti na tradici sahající až kroku 1949 společnost vydává více než tisíc knižních titulů ročně. Skupina zaštiťuje knižní nakladatelství Albatros, CooBoo, Plus, Motto, XYZ, Edika, BizBooks, CPress, Computer Press, partnerský projekt Edice České televize a nakladatelství elektronických knih eReading.