SOUTĚŽ o knihu Charisma mýtů zbavená
Soutěž ukončena!
Termín soutěže: 17. září – 17. října 2014
Kniha Charisma mýtů zbavené poskytuje konkrétní návod, jak zvládnout tři nezbytné předpoklady osobní přitažlivosti.
Jakmile ovládnete základy schopnosti okouzlovat, naučíte se, jak projevit charisma i v obtížných situacích. Naučíte se, jak se stát člověkem, který má vliv, je přesvědčivý a inspirující. Osvojíte si, jak charisma vyzařovat.
Chcete-li vyhrát jeden ze tří knih Charisma mýtů zbavená, staňte se fanoušky portálu Chrudimka.cz na Facebooku a odpovězte e-mailem na soutěžní otázku.
Své odpovědi zasílejte nejpozději do 17. října 2014.
Olivia Fox Cabaneová, autorka knihy, přednáší na prestižních amerických univerzitách… na kterých?
a) Stanford, Yale, Harvard nebo MIT
b) Stanford, Cambridge, Harvard nebo MIT
c) Stanford, Yale, Harvard nebo Univerzita Karlova
Nápovědu můžete hledat na http://knihy.cpress.cz/.
Trvání soutěže: od 17. září do 17. října 2014
Výhry: 3 x kniha Charisma mýtů zbavená
Dvě podmínky, které je nutno splnit pro zařazení do slosování:
1) odeslat soutěžní e-mail na adresu soutez@chrudimka.cz, který bude obsahovat:
– předmět e-mailu: Soutěž – Charisma mýtů zbavená
– správná odpověď na soutěžní otázku(y)
– jméno a příjmení soutěžícího
– poštovní adresu
– adresu vašeho profilu na Facebooku (odkaz), pro ověření, zda jste v době losování fanouškem portálu Chrudimka.cz
2) být fanouškem portálu Chrudimka.cz na Facebooku – zde stiskněte tlačítko To se mi líbí
{source}[[p class=”fb-like” data-href=”https://www.facebook.com/chrudimka.cz” data-send=”false” data-width=”600″ data-show-faces=”false” data-font=”verdana”]][[/p]]{/source}
Sdílejte navíc veřejně tuto stránku na Facebooku či Google + a máte dvojitou šanci vyhrát!
Výherci budou kontaktováni redakcí nejpozději do 3 dnů po ukončení soutěže e-mailem, ze kterého odeslali svoji odpověď.
Knihy věnovalo do soutěže nakladatelství BizBooks
Nakladatelství BizBooks přináší svým čtenářům knihy, které se zabývají aktuálními tématy, novými trendy v oblasti osobního a kariérního růstu, financí, byznysu a úspěchu v podnikání. Tyto knihy jsou zaměřeny především na studenty, manažery, top management společností a lidi s touhou po sebevzdělávání.
Knižní tituly tematicky pokrývají oblasti osobního rozvoje, obchodních a manažerských dovedností, prodeje a marketingu, financí a investování, personalistiky, účetnictví a daňové problematiky i obecné ekonomie.
Cílem nakladatelství je přinášet čtenářsky zajímavá témata v souladu s moderními trendy, zvyšovat konkurenceschopnost čtenářů na pracovním trhu a předávat kvalitní informace v oblasti investování peněz a úspěšného podnikání.
Nakladatelství BizBooks spolupracuje s předními českými odborníky, podnikateli a manažery a také s vysokými školami ekonomického zaměření. Naleznete u nás knihy Ivana Pilného, Miroslava Foreta či Davida Grubera. Portfolio knižních titulů je obohaceno o zahraniční bestsellery renomovaných autorů, jako Myšlenkové mapy Toniho Buzana či úspěšný titul Guerilla marketing
Soutěž naleznete také na největších soutěžních portálech v ČR –
Soutěže.cz, České soutěže, WebSoutěže a dalších.